limbos

hej alla blåbär

Kategori: Allmänt

Här är det full rulle! Idag är det måndag vilket innebär snart helg igen hehe. Nej tyvärr inte. Vi har en del att göra tyvärr.. Jag hatar oral communication, det är så sjukt mycket att göra hela tiden. Och idag sa läraren att han betygsatte vad vi hade på oss när vi ska hålla tal?! Jag blir knäpp!!! Ajja, jag har hämtat min bil idag och den är servad och fin :) dom tvättade till och med den till mig, oooh vad snällt!!!

Snart väntas våra kvälls klasser som håller på till 10 på kvällen, fast han är snäll och brukar släppa oss tidigare ;) Vi ska fixa lite lunch och sånt nu bara.. Haha sjukt, jag har börjat köra en del själv nu på senaste tiden, börjar verkligen gilla trafiken här (inte när det är stopp då) men kom på mig själv idag.. Det finns ju carpools och express lines? Tror att dom flesta av er vet vad det är iaf, ja där får man köra om man är mer än 1 alltså minst 2 st i bilen eftersom alla kör ju en och en. Och jag satt och funderade idag när jag körde till Jake om jag skulle ta carpoolen eller inte (ibland blir det bara klyddigare) UTAN att tänka på att jag var ju SJÄLV i bilen, det är typ 400 dollar i böter haha! Inte förrän på vägen hem som jag kom på att det inte vore så smart kanske :)
I helgen var vi ju hos Lukas och stekte i solen och mys festa lite på kvällen, slänger upp lite bilder.
Så här såg det ut när jag gick upp på morgonen därpå...
Oscars sjukt snygga och sjukt lilla keps haha
Sen på dagen så hängde vi vid poolen, sååååå najs!
Sen mot kvällen gjorde vi lite läxa, åkte och käka sushi m lukas och sen åkte vi hem :)
Såja, då var det dags igen att vara ordentlig och plugga.. Har klasser till 10 ikväll hehe sen blir det väl träning! Imorogon är jag LEDIG och hoppas på fint väder så man kan sola samtidigt som man pluggar ;)
Xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: