limbos

hej på er

Kategori: Allmänt

Förlåt lina men känner för att skriva lite, du behöver icke läsa.

Ligger i sängen nu, känner hur kroppen går på hög-varv, påminner lite om hur min stationära dator låter/mår hehe (den kommer krascha vilken dag som helst)..Det kliar i mina armhålor eftersom jag har tagit absolut torr (för din skull amelie) Jag har packat ner ALLT, nästan... Fick ta bort lite. Den stora organga väskan vägen ca 21 kg och den andra är inte riktigt klar, bra linnsan!

Har verkligen resfeber för tillfälligt.. hoppas den släpper till imorogn. Imorogn ska jag upp vid 8 tiden, gå m grisen, springa en runda och träna lite här hemma, fixa poolvillan, träffa Jillan och Giggan, gå till banken, träffa Cecilia, FOREX, träffa linaB, lämna saker till folk efter nyårsfesten, hem och fixa allt.. JUSTE måste träffa farmor och farfar.

Tänker så mycket hela tiden så tror knappt att jag kommer kunna sova, fan!

laddar upp lite bilder från julafron 2011, jag är en riktig familje-mysare!



myshörnan




myser m charlie











Usch nu blev jag trött, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: