limbos

hola amigos

Kategori: Allmänt

Hellooo
Nu har vi fått massa info om hur man absolut inte får ge lärarna gåvor, pengar, förfölja dom, gråta på parkeringen, be och böna, terrorisera osv.. Haha, tror hon sa minst 5 gånger hur dom tar bort en från kursen direkt och att man absolut inte kommer in på klassen.. Detta gäller först och främst alla buissness lärarna haha.
Där var sjukt mycket tyskar faktiskt, annars ganska blandat med länder..
Vi har lyckats laga lunch, eller jag gjorde omelett och Amelie diskade morgon disken hehe
Nu har vi kollat vilka kurser vi ska välja så går till en "mentor" imorgon och sätter fart med det! NU ska vi till THE GYM yeah!!! Fast är fort.f sinnes förkyld, kuuuul... Får powerwalka och vara pt till amlan hehe. Berättade precis för amlan att jag är sjukt sugen på en påse chips, aaaaaaah..... Och hon bara "ja okej men vi tränar först." Intalar mig själv Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte... Jag behöver någon som slår mig med en stekpanna i huvet bara jag ens nämner chips, donken osv.osv..
Förreseten kolla min snygga SDSU tröja ;) Det är min nya tränings hoodie, glömde packa ner det..
Hejdå alla söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: