limbos

inte min dag idag..

Kategori: Allmänt

Nej det har inte varit min dag idag direkt. Har varit ledig hela dagen men känns som man inte fått ett dugg gjort..
Har varit på pass och tränat, käkat frukost, handlat de sista böckerna och sen körde vi till Jake.
Det dryga börjar redan på motorvägen när jag kör express lane så kunde inte GPS'en veta när den slutade så när jag skulle svänga av var där en mur i vägen haha, blev lite omvägar där.. När vi kommer fram till Jake och ska smogga bilen så kom en mekaniker och tog bilen och ringer sen och säger EN DEL saker som måste göras omgående m bilen annars kommer den inte överleva, YES.... Snälla daddy ring jake när du kan så jag vet vad/hur jag ska göra.. En helt fantastisk sak som gjorde min dag 1000 ggr bättre var att jag fick mysa m denna grisen i ca 1-2h!
JOSH!!! Är han inte helt underbar? En liten engelsk bulldog på 4 månader, jag är kär! Han gjorde verkligen min dag <3
Tror ni inte att jag träffar på en Lollo också?! hur sjukt??
Sen tryckte jag och Amelie i oss lite pizza hehe! Vi skulle egentligen träffa Gunnel och Diter men var för mkt köer och för lite tid tyvärr. Imorgon ska jag träffa David och Paddy iallafall!
Nu ska jag slänga mig in i ekonomi boken WIHOW! Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: