limbos

nu är det verkligen nära....

Kategori: Allmänt

Men allting börjar falla på plats, tror jag iallafall..

Har faktiskt hunnit med en massa idag! Jill smsade vid 8 tiden att hon skulle rida 9 så var i stallet lite över 9. Oj vad jag saknat det! Tror ni inte att jag börjar snörvla och gråta när hälsar på Gigolo och tant Jill. Och Jill kastade upp mig på honom när hon ridit klart.. Vilken befrielse det var, klumpen i magen bara försvann och jag mådde bra igen :)

Haha kolla mongot med topp-mössan, uggs och mjukisbyxor...






Sen hann jag med att jogga, städa osv... Hämtade upp finalina i stan och gjorde massa ärenden, tog min efterlängtade bakade potatis!!! haha

kanske inte ser så gott ut men det är verkligen wwunderbar!





Fikade sedan med Cecilia och bytte julklapp (bättre sent än aldrig..), fick en jättegod parfym och ett par trosor! Sen körde jag hem till finafina farmor och farfar där morran bor nu också.. Så mös där i ca 2h. Olleglas och Lukas kom också dit och fikade :)









Snart dags att lägga sig faktiskt.. Ska väl gå upp vid halv 7, natttti 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: