limbos

registration

Kategori: Allmänt

idag har vi haft registration och vi har nu fått ett ID, SDSU ID.. Hehe coolt va? Jag hade såklart ingenaning om att man skulle fotas så jag går dit osminkad, ser därför ut som en EXTREMT gulhårig polack... snyggt minst sagt! Kommer aldrig att visa det för någon ! Om dom frågar mig ska jag ljuga och säga att jag glömt det men att jag kan mitt id nummer..

Nu är du allt lite svartis va pappa?? Lilla Linn framför ditt fina love library...
Igår så hittade vi en park i PB där det inte fanns en själ på (förutom uteliggare) så vi strippade och solade i ca 2h.
Nu är vi klara med IKEA, Amelie har köpt en ny telefon, vi har internet i lägenheten, jag har fixat chase bank (bara maila om ni vill skicka över pengar så får ni mer än gärna mitt konto nr ;)), ALLTING ÄR KLART förutom bil.... Vi väntar otåligt fortfarande på våra körkort...
Ikväll har vi varit i Old Town och käkat på Casa Guadalajara, är det den vi brukar äta på kära päron? Det kändes som det iallafall!
Svettlana utan smink i bilden, ser ungefär lika bra ut som dom brunabönerna på tallriken.. (Har inte sminkat mig på typ 4 dagar) Muhahaha
Efter det åkte vi och skulle se bio i Fashion Valley men där fanns ingen bra så vi gick runt och kollade i butiker istället.
Nu har jag äntligen laddat hem ett nytt VAMPIRE DIARIES!!!! YES! Jag har längtat, så det ska ses nu sen ska jag sussa :)
Godnattpuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: