limbos

sjukt pigg

Kategori: Allmänt

klockan är 20 i två och jag är super pigg.. Sprang som en gnu på bandet, det är nog första gången jag klarat springa mer än 5 km på ett löparband, bra där linn! Och jag hade fantamig kunnat springa ett tag till men hade inte tid helt enkel ;)  Mamma idag kan du vara stolt över mig, jag har ätit nyttigt och tränat och varit i skolan plus gjort läxa :) Min lunch har varit pasta och köttfärs (ovanligt) och kvällsmat äggmacka! Måste bara berätta, vi är alltså i ett land där det är varmt för att vara vinter. Man svettas i mössa liksom. Vem är puckot som går till gymet med tjocka långmjukisar, t-shirt och sen en dubbelvikt MÖSSA med stora hörlurar utan på?? Det kan ju inte vara skönt? Okej många killar har keps men mössa? Really?? Ajja, jag svettades mer när jag kollade på honom iaf.. Imorgon har vi TOTAL BODY CHALLENGE kl 9,30 sen ska vi träffa våran grupp kl 3 och tänka på vårt projekt typ :) Där emellan kanske poolen kallar, man kan ju faktiskt läsa samtidigt som man solar..
Ska försöka sova nu, nattiPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: