limbos

snurr gympa och tennis

Kategori: Allmänt

Den där total body challenge var inte den bästa haha! Det var en äldre tant som knappt orkade göra övningarna själv så när hon kände sig klar gick hon runt bland alla.. Det var lite mixat, lite bra saker med hjälp av gummiband som hon kallade TRX övningar.. Resten sög.. Haha! Jag och Amelie bara kollade på varandra och skrattade ett antal gånger. Jag saknar verkligen Actics grupp träning! Ska fan börja köra den själv med lurar i öronen.
Efter det lagade vi lunch (pasta med korv, snyggt).. Och jag fick ääääntligen se mina små djävular där hemma (louise och lina) eller menade såklart änglar! JAG SAKNAR ER och våran sjuka humor..
Vi har spelat tennis, yey! Stackars Amelie som står ut med mig på banan. Hade ni sett det hade ni dött av skratt!
Här är otroligt fint vid banorna. Två killar som var 18 och som spelar i tennis laget på skolan hjälpte oss in och gav oss bollar! Alla är verkligen snälla och hjälpsamma här :)
Nu ska vi försöka ta trollien eller hur det stavas till Old Town och käka SUSHI!!! jag älskar sushi! Orkar inte sminka mig idag heller, ligger bara och väntar när amlan duschar..
PUSSSSSSSKALAS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: