limbos

Solen skiner

Kategori: Allmänt

Vi kom upp i helt ok tid så vi var på gymet ca 1h, jag körde crossramp i 30 min och sen styrka - ben - mage - rygg, GOTT!
Detta var min shopping, TADA
Fan nu glömde jag fota skorna, ni får se dom sen istället.. Var ju tvungen att köpa massa nya träningskläder nu när jag köpt nya skor så det matchar hehe...
Här är en bild från igår, vi var och åt på Ruby's
Sjukt glad! Jag åt en riktigt god shrimp taco, muuuumus!
Idag har haft lite Tour med Oscar och Charlie på skolan. Egentligen skulle vi gå på tour med ALI 11,30 men den missade vi haha!
STARBUCKS
Sen satt vi oss i våran fina park och mös!!
SAY CHEESE
Nu har Charlie och Oscar lämnat oss.. snyft! har snackat med mitt hjärta (lollo) nu i 2h typ haha
Nu ska vi ut och kolla på skolan vilka salar vi ska till imorgon för det är nämligen då vi ska välja klasser!!!
Pussss så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: