limbos

sweet life

Kategori: Allmänt

Just nu känns det verkligen som livet är underbart!
Varit på DMV m regestrering, försäkring osv. Folk är fortfarande världigt hjälpsamma och gubbarna är sjukt snacksugna hehe.. Amelie vill inte prata med dom om man säger så, men jag babblar ju på som vanligt!
Vi körde en liten bit till La Jolla DMV ist för den som ligger här för att jag tänkte att på El Cajon är där massa mexare som ska ha körkort och i La Jolla ligger det inte lika tillgängligt och jag hade rätt!!! Behövde bara vänta 40 min och hade ju en kul gubbe att snacka med under tiden ;)
Så här ser det ut på DMV..
OBS!!! Vi har fått ett litet problem.. Amelie har fått dille på chips, mat, ja allt hon kan stoppa i sig. Var på WALMART efter Frye's eftersom amelie behöver akut nya underkläder.. Hon har gått upp 10 storlekar i brösten, dom växer som ogräs!!!
WTF
Men hon gillar det ;)
OMGOMGOMG ÄR NI REDO??? WANNA SEEEE THE CAAAAAR HUH?? hehe
Jag måste som vanligt fjanta mig!
Perfekt bil för oss CALIFORNIA GUUURLS!

Det är en Audi A4 1,8T, -04
Vi är nöjda och glada, har kommit in på 4 av 5 kurser som vi vill ha!!! Vilket är awesome! Håller tummarna för sista kursen. Sen är det bara att köpa allt jävla material...
Nu ska vi snart dra till gymet, och kanske gå och kolla hur det gått med våran sista kurs!
BIG KISS WISH U WERE HERE <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Yäää, nice car dude!!!

    2012-01-21 | 14:17:38

Kommentera inlägget här: