limbos

tjabba tjena hallå

Kategori: Allmänt

Wild ones feat. Sia - Flo Rida spelas olagligt mycket i våran lägenhet.. Älskar den!
Så här kul har jag just nu typ haha
Vi har inte fått mkt gjort idag alltså.. Bara träning, mat, massa skype!!!
Haha kom på hur man print screna haha
Snyggt lina! Nu kommer snart Lukas, Charlie och Oscar hit! Då ska vi ut och äta sen får vi väl se vad vi hittar på med! WEHOOW
Tycker faktiskt ni är lite taskiga som inte kommenterar när jag bjuder så mkt på mig själv (bilderna), hoppas iallafall att ni sitter framför skärmen och fnissar för er själva lite åt min torra humor ;) JAG SAKNAR ER, Lol (Lots of love)

Kommentarer

  • Lina säger:

    Här får du en, Fuk u linnet!

    2012-01-15 | 15:03:38
  • Cecilia säger:

    HAHA, Lina! Ser ju ut som Malinmops ;p

    Miss you linnpinn!

    2012-01-15 | 22:02:11

Kommentera inlägget här: