limbos

tjenare mannen

Kategori: Allmänt

Nu har jag bäddat ner mig ordentligt i sängen och myser m mys musik och alla mina kuddar! Dagen har varit riktigt bra och lite sjuk och rolig!
Kvälls klasserna var riktigt chill! Våran lärare är väldigt lugn och mysig. Han har mycket humor och vill verkligen lära känna alla. Tyvärr fick jag vara med på hans presentation 2 ggr så var lite små drygt. Han är iaf från Iran och har lite halv krasslig engelska men som sagt ett stort hjärta!
Vi fick schemat för terminen och vi har endast 2 prov!!! Helt underbart! Men ngt som är ännu sjukare är att proven är på samma dag och efter varandra då såklart. Och ngt som är ÄNNU sjukare är att det första provet är på Amelies FÖDELSEDAG och dom sista proven (FINALS) är på MIN!!! FÖDELSEDAG, vafaaaaaan??!! Snacka om att vi ska fira sen haha! Kul att fylla år på en måndag btw.. Vi hittade lite roliga vänner faktiskt, i första klassen var där en skön tysk kille som jag ska ha grupparbete med typ och han gick även i den andra klassen med och såklart kom vi i samma grupp där med! Sjukt bra :) Sen var där två norska killar som var riktigt sköna och roliga!
Skön lärare + sköna klasskompisar + sena lektioner + inga prov = sjukt chill och najs!!!!
VARFÖR ÅT JAG DET DÄR?? (sjukt besviken på mig själv atm)..
Ja jag fick iaf smått panik på mig själv så vi drog till gymet! YEAH! HAHA sjukaste på hela dagen hände då.. jag dör lite faktiskt...
Jag springer på bandet (för första gången på 2 veckor), vinglar sjukt mkt, svettas som ett djur, ja jag ser helt enkelt ut som ett riktigt mongo.. När jag har sprungit 10 min så helt plötsligt så snubblar jag ju SÅKLART så att jag nästan gör en bakåt volt, snyggt linn... Tror du inte att dom två killarna som springer framför mig dör av skratt.... Alltså dom garvar åt mig i typ 2 minuter och bara kollar på mig så jag håller ju på att volta av igen så mycket som jag skrattar haha! Men det ni, nu vet jag hur man gör ;) Det var värsta raggnings tekniken haha..
Efter att dom sprungit klart så kommer den ena killen fram till mig (PINSAMT). Jag står där och flåsar som aldrig förr, maskaran rinner eftersom jag svettas och skrattade så jag började lipa och fettet skvalpar som aldrig förr! Då kör han igång och börjar ragga.. Frågar efter namn, nr osvosv. Men det sjukaste är att jag fortsätter ju springa och han står bara kvar, i kanske 10 min.. Jag höll ju på att tuppa av haha! Men han var ju super gullig, en tysk såklart.. alla här är från tyskland.. Så då har man kanske skaffat en till buddy weej!
Känner mig obehagligt fläskig och äcklig idag.. Amelie har samma känsla.. Vi har tidig träning imorgon så vi mår bättre!
Nu ska jag kolla vampire diaries och där med basta!! Puss på er, jag saknar er allihopa! Tänker extra mycket på min gris som snart fyller år! Kolla här så fint jag skrivit i min kalender älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: