limbos

tvätt och sushi

Kategori: Allmänt

Vi har nu tvättat för första gången själva!!! Haha, det var inte så svårt faktiskt.. Det mest positiva är att hela vardagsrummet och badrummet luktar gott.
Internet och allt funkar nu iallafall så det är super! Haha Filip (rickards bror) undrade hur mycket vi betalade för mögellukten... Det luktar sådär när man går innanför dörren om man säger så.. Fast sen tänker man ju inte på det, gottt!
Vi fick tummarna ur rumpan och tog vår älskade trolley till Mission Valley, SUSHI BIG TIME
Var sjukt glad!!
muuums..
Efter det gick vi in på Target och handlade lite mat och sen sprang vi till trolleyn igen! Där var helt smockat.. Massor av ungdomar som skulle till SDSU så amelie fick sitta i mitt knä haha!
Ingen fest för oss ikväll inte.. Vi tar det lugnt, ska väl träna ett morgon pass när vi vaknat och så.. Nu har jag laddat ner Vampire diaries, yeees!
HÄJDÅÅ
Btw påminner inte mina ögon lite om doris här haha? Pittögd
Hehe.. Jag saknar min fula gris/hund/hamster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: