limbos

mjaaaaau

Kategori: Allmänt

I'm back bitch! nej skoja bara
Ja nu har vi gjort en del.. I lördags kväll kom Lukas, Charlie, Oscar och Nellan på besök här! Vi stack och käka sushi (YES andra dagen i rad!!) Sen kollade vi även bio i Mission Valley, contraband. Den var skitbra tyckte jag! Jag kom verkligen in i filmen och var sjukt nervös hela tiden, haha kändes som jag hade fått magkatär när jag slappnade av efter bion och kände efter! Fast det roligaste av allt var att vi lurade amelie att vi hade tagit "golden flavor" på popcornen så hon tog det haha! typ ett smält smörpaket på popcornen, muuumsssssss....
Jaaa charlie hade glömt att ta sina piller så här ser ni hans riktiga jag.. Har han inte fantastiskt vackra ögon??!
och jag har bara ätit för mkt popcorn ;)
Sen sov vi här allihopa!
Killarna fixade äggröra och bacon och vi fixade toast!
Sen körde vi rundor och kollade bil till lukas, sjukt kul........
När vi kom fram till Newport beach åkte vi till deras stora shopping centrum South Coast Plaza (tror det heter så), jag, amlan och oscar köpte skor och challe köpte keps.. Sen blev det tennis, träning på gymet, lite bubbelppol och grillat!
Lukas bor helt sinnes förresten.. Helt underbart pool/grill område plus fina tennisbanor och gym.. Kommer antagligen hänga där en del de närmsta månaderna..
Jag har blivit sjukt mycket bättre på tennis btw! Riktigt grym nu ;) Till och med lukas blev imponerad... höhö
Idag körde vi hem vid 1-2 tiden, på vägen ner körde vi in på Carlsbad Outlet, SWEET!!
Visar imorgon vad jag handlat! :) Ikväll har vi varit och storhandlat, gjort bagels och myst! Nu är det sovdags, gymet tidigt imorgon, sen visning på campus, Oscar vill se skolan.
PUSSSSSS PÅ ER OCH DIG LOLLO


Kommentarer


Kommentera inlägget här: