limbos

här kommer mer

Kategori: Allmänt

Efter det åkte vi upp till Mount soledad som är en minnesplats för massa soldater. Där är förövrigt världens bästa utsikt där, man ser nästan allt och tänk då att San Diego är typ 3 ggr så stort som sthlm. Man ser inte så bra på mina fede iphone bilder…

 

 

 

Grabbarna!

 

Sen åkte vi och käkade lunch/frukost på 5 guyes haha! Svettig burgare.. Nej men den var helt sinnes faktiskt hehe..

 

 

GOTT

Sen körde vi vidare till Point Loma där man ser hur millitär planen ”övningskör”, lyfter och landar osv. Man ser dessutom hela Down Town för point loma ligger på en halv ö mitt emot.. Man kunde faktiskt se valar därifrån med, cooolt

 

 

 

 

PUSS på valen!!!

 

Ännu massa minnes/begravnings saker för militärer.. Sjukt fint där, jag vill också ha en sånn begravningsplats där jag kan se ut över stilla havet på valarna....

 

 

 

Sen körde vi lite i Down Town och kollade, sååååå fint och mysigt!

 

 

Sen avslutade vi med lite tennis i PB med killarna innan vi sa HEJDÅ eftersom Rickard och Bamse åker hem idag.. Filip åker om en vecka, så det är lite tråkigt..

 

PUSSSS OCH KRAAAAAM
Amelie har fler bilder men får se om jag pallar lägga upp dom...
Nu ska vi dra och käka, imorgon har vi tusen saker att göra..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: