limbos

what's the problem?!

Kategori: Allmänt

Kan någon berätta vad det är för fel på mig?? Jag känner mig sjukt träningssugen när vi kom tillbaka från skolan, säger till amalie att jag drar till gymet efter vi käkat och går på bandet en timme.. VAD HÄNDER, jo jag lagar mat med amelie (som dessutom blev jättegott) och sen lägger jag mig i sängen och blir sugen på chips.. wtf! Så nu ligger jag här, i min SDSU tröja och trycker chips och diet pepsi... Ska sätta på ett avsnitt av gossip girl som kom ut idag och gråta lite hehe
Ajja nog med det negativa, får väl träna som en gris imorgon och äta ordentligt så känns det bättre!
JAG ÄR SÅ GLAD!!!! MAMMA DOM HAR KOMMIT FRAM :D
KÖRKORT! nu när vi kom på att vi kan försäkra oss på det svenska haha! Där har du min adress lollo, har nr 7 på lägenheten, så skriv det isf. #7 så typ hah.. PLUS mitt CHASE kort har kommit, så nu ska vi nog kunna betala räkningar med, ooh vad kul....
Kolla, Pasta Carbonara a la Amelie
Riktigt gott! Nu får vi äta det 3 dagar till haha, blev sjukt mkt mat :)
Gick ju runt på skolan innan i em och kollade var alla salarna var där vi ska imorgon.. Oj vad sugen jag blir på att gå in och sätta mig där.. eller
Är det bara jag som tycker att det ser lite obehagligt ut där inne? Fast det är nog mest gallret i förnstret som är läskigt.. Hmm. Lite skräckfilms varning på det, håller ni inte med?  Där kommer nog spederas en del tid ialla fall.
Nej nu blöder mitt hjärta med Veronica Maggio, dags för gossip girl, chips, diet pepsi och sääääängen! Ska upp tidigt imorgon yeey..
Xoxo

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kör nu mycke bil Linn!!! O study hard! :)

    2012-01-18 | 16:06:23
  • limbo_bimbo säger:

    haha deee ska jag! lina du hade blivit som ett "föl" om du skulle kört bil här hehe

    2012-01-19 | 06:38:46

Kommentera inlägget här: