limbos

BÅSTAD

Kategori: Allmänt

Var ju i Båstad från onsdag till fredag med Filip och hans familj plus Katrin och Bingo och deras två barn. Det var alltså 7 st barn... Hehe! 
 
 
Hämtade upp Flisan, Lance och Lances kompis Marco vid 3 snoret.. Dröjde inte länge innan Flisan somnade i bilen..
 
 
Sen kom vi till huset som var supermysigt! Lille Charlie och jag mös en stund innan Filip kom med mat till alla och jag och Flisan gick ut en runda och handlade frukost!
 
 
Haha alltså Ringo är för go! Han ser ut som en riktig trollunge med håret överallt och den galna blicken! FULL med energi! Vi var på "upptäcktsfärd" på morgonen, det var ju som ett jävla spinning pass för mig.. Han hade med sig en stuts boll som han kastade som vi båda skulle springa efter, ja ni kan ju själv tänka er...
 
 
När vi var nere i hamnen var det som tur sjukt mycket för barnen att göra. Så då var det underbart haha! Lilla Charlie är så tyst och snäll och Bingo och Katrin hade koll på Ringo själva då så det var inga problem!
 
 
 
 
Nova in action!
 
 
Vi tog en öl precis nere vid stranden och mös också. Bingo bjöd på korv haha
 
 
 
På onsdagskvällen var Maggan och gänget ute och sen på torsdagen så var det dags för "barnflickorna" att smita ut ;)
 
 
Bingo och Filip som absolut inte skulle ut hängde med ändå haha
 
 
 
Fy satan vad kul vi hade!!! Flisan och jag körde på ;) Först var vi inne på Sand och drack drinkar, dansade lite på dansglovet osv. men vi kom fram till att killarna var aldellless för gamla för oss, inget som passade min smak iaf haha! Så vi pep in på peppes ist, snuskigt och svettigt men galet kul! 
 
 
Förra året jag var i Båstad så var vi ju i Torekov och åt skaldjur och fiska krabbor i hamnen och så blev det i år igen, vilken tradition!
 
 
 
På m gummistävlarna och fram med hinkar och kabb spön!!!!
 
 
 
Bingo var lite sliten efter 2 dagars festande visst...
 
 
 
 
 
Bingo snuskar sig!!!! Hhahah sjukt kul ändå!
 
 
Sen blev det lite mys med Charlie innan jag tog bilen och körde hem på fredagen! Jobbet väntade på lille Linn på lördagen ju!
 
 
 
 
Nej nu måste jag pysa!
 
 
PUSSSSSS
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: