limbos

hard work work

Kategori: Allmänt

Herregud, tiden bara springer iväg och jag bara jobbar och jobbar känns det som!
 
 
Tror inte jag berättade innan men har faktiskt sålt 3 st bilar förra veckan :D Så har 2 st leveranser idag...
SÅ JÄKLA GUTT E DE! hehe, pappsen är riktigt stolt maah!
 
En nöjd kund som var här idag och plockade m sig bilen hem ;) 
 
 
DORIIIIS hänger med mig lite på jobbet, den lilla knorren. Så ful och knasig ser hon ut, det blir ju liksom sött och charmigt i slutändan (som tuuur).. Ska hälsa på varenda människa också.. Ingen som panikat el prylat henne än iaf, hon kan ju faktiskt låta liiiiiite annorlunda (många tror hon morrar men det är bara att hon har trångt när hon andas, GRIS)
 
 
Sen en bild på mongo #2.. Ja Doris du tar fan första platsen!
 
 
Men annars är allt grymt! I fredags så var det grillning hos Annette sen i lördags blev det Öja efter jobbet och i söndags SUSHIIIII och Bio m Carro efter jobb. Åååh, Ni MÅSTE se nya Spiderman, äckligt bra!!! Jag blev lite kär i honom, älskar sånna filmer hehe. 
 
Ikväll ska jag mysa med Cecilia, det behövs! Cecilia är typ som min stora syster, även om man inte ses så ofta vet man precis var man har varandra. Tänkte på det härom dagen att vi har liksom varit 24/7 i flera år. Fan vad bra man hade det när man var liten, levde i stallet, red, jagade katter och tramsade sig. Nu hinner vi knappt ses p.g.a jobb, utbildning osvosv... Sånt är livet va.. SUCK
 
Haha en bild för ngra år sen, satan vad packad jag var den här kvällen ist. Tur Cecilia tog hand om mig hehe
 
 
Fille ringde innan (min farbror som jag visade i förra inlägget), han behöver hjälp m alla barnen nu för det är event i Båstad och Maggan jobbar. Det går liksom inte att tacka nej till denna lilla knorren, 
 
 
Så det blir Båstad för lille Linn. Men vill till Falsterbo med, aah beslutsångeeeest..........
 
VILL faktiskt se Elin och alla andra som jag tävlade mot när jag hade ponny, nu tävlar dom storhäst såklart men har varit så jäkla kass så har inte sett dom en gång ens, skämms! Men visst är det fler veckor i Båstad? Detta är väl inte sista? Äsch måste jobba vidare nu! Hörs senare, 
 
KLÖÖÖS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: