limbos

Tjenare Limbos

Kategori: Allmänt

Ja det var inte igår inte, hehe!
Jag känner lite att jag svikit er nu när jag lagt av med bloggen, och såg nu att några faktiskt kikar in här ändå. Jag själv har varit här inne en del och bara kollat igenom mitt (fd) "liv". och GUD vad jag SAKNAR det!!!!!!! Obskrivligt! Får lite fjärilar i magen när man läser igenom och kollar alla bilder!! Vilken grym tid jag haft eller vi, shit!
Måste visa er denna Video som min vän Patrick och dom gjort (tyskarna). Den gjorde min dag ska ni veta, hade ett smile på läpparna hela dagen!!! Det är filmat från alla fester dom haft i sin lägenhet. OBS känsliga läsare bör kanske inte kolla. Det är partyparty, inte naket men avklätt ibland hehe! Som det ska va helt enkelt! Så får ni se om ni hittar mig och amlan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PeBWTZapFLg
Nej men jag saknar lite att skriva här konstigt nog. Kanske inte varje dag men en del. Det händer ju faktiskt lite kul här i Sverige också :)
Allting blev lite en chock när man kom hem. Kul att träffa alla vänner och familj men blev lite panik känsla när alla är så lugna, ingen puls, gågatan där man ska "shoppa" på här i Ystad har bara blivit värre och värre. Var nästan som allt hade stått still sen jag lämnade haha. Lite ny insest osv men annars inte mycket mer?!
Oj vad negativ jag är nu haha, så illa är det inte kanske!
Jag hade ett par grymma helger med fest när jag kom hem iaf här i Ystad, träffade alla ute och sånt och sen var det studenten :) Sen var det Summerburst som vi stack till i Stockholm, det var helt sinnes. Nästan bättre än San Diego ;) Hahah! Iaf musiken osv. Fille är världens bästa farbor som fixa massa :) Här kommer några bilder, bara för att det var den bästa helgen på länge :D Juste sen var det McLaren release också, shiiiit
Söta kusiner
SUMMERBURST
Martin å linn
McLaren
En liten båt tur
Sen var det en massa efterfest på WALL osvosv. Jag har haft rehab 2 veckor nu hahaha, 2 st vita helger, till och med på MIDSOMMAR, inte klokt ju!!!
Ja jag får hinna ikapp med dom andra bilderna från händelserika helger :D
Nu så jobbar jag som ett as! Jag vet inte vad det är som händer men helt sjukt så har jag sålt 1 bil i måndags (Z4) och en bil igår (A3), jag svävar lite på moln. Håller på med min tredje affär denna veckan nu. SÅ JÄKLA KUL!!!!
Så måste pysa! Men kommer kika in lite då och då och skriva av mig!
PUSSSSSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: