limbos

det är tur

Kategori: Allmänt

att man plågas lite då och då tror jag. Visst det suger att lära sig allt, det suger att sitta och mala igenom flera hundra sidor och sen svara frågor på dom och det SUGER att man måste sitta inne fina dagar när det finns tusen andra saker att göra. MEN det är ju det som får en att uppskatta det andra så mycket ;) hahaha nu känner jag mig dö löjlig som skriver detta!
IDAG njöt jag ngt SJUKT när jag fick sitta vid poolen i 2h och äta supergod färsk frukt, mmmmmhhm
"njöt" också när jag tog ut mig ordentligt på träningen, eller efteråt kanske haha.. Känner i kroppen hur den verkligen har jobbat, gutt!
Okej jag njöt INTE när jag satt på den jäkla ekonomi klassen..
aaaah!!!
Och jag njöt INTE när jag fick sitta och mala igenom communications boken och frågorna..
Haha fast har lite gottis så jag inte deppar totalt ;)
nötter och diet coke in my <3!
Imorgon är det PROV babababaaaam... Hoppas det går bra, har ganska mkt tid på mig att träna innan så lugnt. Har hunnit gå igenom allt ordentligt nu iaf!
Förresten ska berätta vad vi käkat de senaste dagarna eftersom en fågel viskade i mitt öra att vi inte verkade nyttiga ;) Glömmer ju lägga upp när vi lagar här hemma.
Igår blev det kyckling med sallad till middag!
Åt lite nudlar till lunch.
Idag har vi käkat nuggets och pasta till lunch och sen efter träningen i kväll blev det kyckling m nudlar för mig och amlan tog sallad ist!
SVINGOTT! Imorgon ska jag nog ha omelett m sallad till lunch och sen lite fläskfilé till kvällsmat! Super nyttiga ju? Vi måste hålla oss fitta nu till lördag, då är det POOLPARTY yeah!
HAHA kolla vilka söta masker vi hitta på Zoo:et btw
Nej ska ta och sova nu, nattiPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: