limbos

Dubbelpass

Kategori: Allmänt

Yes idag kom jag upp ur sängen och plågade mig själv på Total Boady Challenge, GUTT! Har redan träningsvärk i axlarna och ryggen.. Förstår inte en sak. Där är många med på passen alltid, vissa är bra tränade och andra inte i lika bra form om ni förstår vad jag menar. JAG anser att jag och amelie är bland dom som är ganska bra tränade men hur i hela världen kan det vara att det bara är vi som är helt DYNGsura efter passet? Helt seriöst så rinner det av oss? Men dom andra verkar inte alls lika svettiga?

Tog en dusch och drog på mig detta! Sen åkte vi till DMV med bilen. Var tvugna att betala massa skatt och skit och mög! Gjorde inte min dag bättre om man säger så.. SOM TUR var det fint väder, vi åkte ner cabbat och när jag kom hem så sprang jag till poolen! Nästan ingen där..
det var riktigt skönt. Jag låg helt själv, åt lite nötter, slö surfade, tjuvlyssnade på lite tjejsnack osv ;)
Drog hem vid halv 4, käkade lite carbonara och sen fick jag sitta i ca 1h men min älsklings bok! MACRO ECONOMY! Så himla kul alltssååååå................
Klockan 7 drog vi och shaka ASS! ZUMBA TIME! Guuuuuuuuud vad bra denna instruktören var, ååh i totally love her! Ebba och Julia var också med på passet, grymt bra! Jag svettades ihjäl..
Sen hem DUSCHA igen haha, äta kvällsmat och skicka in läxan.. jag och amelie tyckte att frågorna var kluriga idag och hittade inte riktigt svaren så vi tänkte att idag har vi nog en del fel men nixpix, Full pott! Kom precis på, har kört dubbelpass idag, fan vad bra haha!
Imorgon blir det nog fullt-ös-medvetslös för mig.. jihaaow! Ska lägga mig tidigt faktiskt,
PuSsHeJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: