limbos

Cheers to the freaking weekend

Kategori: Allmänt

SÅ SKÖNT! Nu är det bannemig heeeeelg!!! Räknade inte igår som helg eftersom vi hade den jäkla midtermen idag..
I morse gick jag upp vid 9 tiden, åt en god frulle och sen satt jag mig med learnsmart och boken i ett par timmar, låter kul va? Var SÅKLART 28 grader, strålande sol ute på det.. När vi pluggat ett tag så bestämde vi oss för att dra til poolen, annars blir man ju deprimerad hehe ;) kan man så ska man! Måste dessutom vara bruna till poolpartyt imorgon ;)
Börjar få lite färg på magen nu!!!
Efter två timmar gick vi hem igen och bytte om och lagade lunch!
Haha alla trodde nog att jag var norsk idag!
VÄRLDENS godaste och nyttigaste lunch! Lite äggröra m skinka, advokado och sallad, muuums!
Sen var det iväg till våran midterm...
och det gick nog bra, hade glömt en media sak där det var 5 frågor på.... FAN!!!! ajja, proven räknas knappt till betygen i denna klassen så blir nog bra ändå :) Jag, amelie och ebba satt bredvid varandra och hade samma prov hehe, fast säkert bara jag som kollade på dom andra om jag svarade rätt haha! Helt sinnes, folk började gå när jag var på fråga 28 typ.. och där är 50 frågor.. Tar liiiiite längre tid för mig att läsa och förstå. men ja man har det rätt stressigt faktiskt!
OOOH KOLLA HÄR!!!! Det knackade på dörren..
LYCKA <3
SÅÅÅ GOTT! Tror ni vi ska äta fläskfilé med bajje ikväll eller? hehe! Och tror ni inte att jag vräkte upp chokladet och åt halva direkt?? hehe.. SJÄLVKLART!
nu när jag kom hem efter midtermen la jag mig i sängen med en redbull och choklad för att "belöna" mig ;) Bästa combon ju!
haha söt lapp lena :D
OM jag njöt!!! TACK FINASTE, BÄSTA, UNDERBARASTE LOLLO! LOVE U!
Nej nu ska jag dra på ZUMBA hehe har "tvingat" amelie att vara med ;) Plus att ebba och julia kommer också! Dansa bort mitt choklad i magen typ. Sen köra lite styrka väl.. Sen blir det väl att laga kött m potatis, bajje och sallad, sen är det dags för PARTY BABY! Ska med Julia och Ebba på ngn fest, såå keewl hihiioi
PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: