limbos

gårdagens bravader

Kategori: Allmänt

Igår var det väldigt mycket grönt överallt hehe! Julia och Ebba kom hit vid halv 8 och vi satt oss och drack lite och snackade om gårdagen osv. Fan vilka sköna tjejer det är! Kul att man träffat några som man verkligen kan vara sig själv med!
Sen vid halv 9 åkte vi till en fest i PB, Emma hade fyllt år så hon hade väl lite födelsedags fest samt då st patrick's day party! Alla var gröna och fina, jag och amlan med ;) Det var MASSA svenskar, ca 45 pers i en lägenhet i storlek som vår... Nästan mindre faktiskt.. Det var svettigt och trångt men skit i det haha! Lägger upp bilder men dom är nog rätt mörka tyvärr..
Emelie, jag och Amelie
Grönt och smockat typ haha!
Jag hade på mig det jag la upp innan med svarta byxor och en svart kofta!
Sen skulle alla dra ut på klubbarna vid 10 tiden så då åkte vi till fest nr 2 hehe! Fast Amlan var lite trött så hon ville hem. Vi andra stack till fest nr 2 iaf! SJUKT mkt folk där med, en riktig neger fest! Men ja, jag kände ju hälften av folket iaf men det gjorde ju inte julia och ebba och vi kom ju så sent så där var så himla rörigt och stökigt så vi drog efter 45 min typ..
Dom hade övertalat mig att köra till DONKEN muhahha! Gotttt! Där satt vi och snackade och chillade! Tror ni inte david och dom kommer dit, och vill såklart att vi ska hänga med på deras fest haha koaz! Men vi skippade det! Kom hem vid 1-halv2 typ!
Idag SÖNDAG har det inte hänt mycket kan jag säga.. Vi har ju 2 prov imorgon så har mest pluggat och sånt! Asså jag blir helt deprimerad dagar som denna. HELT SJUKT!
Och när man ligger och pluggar så kommer allt upp i huvet på en, jag mår så dåligt då! Börjar tänka på massa saker som jag måste fixa i veckan, vilket leder till att jag stressar upp mig (får ont i magen osv) aaaah! VARFÖR börjar man tänka på allt det då liksom? Söndagar kan man inte göra massa samtal och fixa saker, inte lönt att lägga energi på det då? Eller hur? ah blir knäpp på mig själv! Men seriöst kolla på mig, JAG ÄR KNÄPP hehe
Tvingade mig till gymet vid halv 8 tiden, fyyyy vad otaggad jag var! Har varit så himla nere, ingen energi över huvudtaget alltså! Och gymet hjälpte knappt.. Var som en zombie! Ajja jag har motionerat iaf, (duuuuktig idiot!) braaaaa linn!
OCH SOM PRICKEN ÖVER i:et!!!!! det har HAGLAT???!!! IDAG? VAAAFAN? sjukt kallt, hoppas VERKLIGEN att det vänder! Nej nu ska jag fortsätta plugga bara för att det är så satans kul ;)
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: