limbos

Good news and failure

Kategori: Allmänt

Okejokej, vad vill ni att jag ska börja med???
THE GOOD NEWS OF COURSE!!
Jag och Amlan fick A på vårat tal sist! Så himla bra! Kändes inte som ett A haha
Känns mer som vi har detta..
En annan bra sak är att vi njuter varje måltid!!! Vi lyckades koka potatis (blev helt perfekta) och sen kött och bajje till det, så gott! PLUS gooooood ost på mackan, lovely!
okej vidare till the FAILURE!
Igår kväll träffade vi upp Ebba och dom andra brudarna vid 9 tiden
Haha kolla så bruna vi är jämfört m tyskan! Hon ska visst vara en top model i tyskland..
Svenska brudar!!! Lina, Julia och Julia
Sen drog vi till en förfest! Skitfin lägenhet!
haha sen vidare till fraternity party
Ebba på bilden!
Så till the failure, Ja man går ju runt överallt på dessa frat parties men fyfan vad det inte är min sak.. Been there done that! Nej men alltså så som man höll på när man var 14-16, på den nivån är det?! Dricker som fan innan (folk har ingen aning om vad dom tål heller) sen på med dom snuskigaste kläderna du har och dra på fest, hitta kille, få bekräftelse (hångla, ligga) och sen röker dom ju en del här.. Hmmm nae.. Stripp stänger i lägenheten, kom igen? Och det sjukaste är ju att brudarna dansar och klänger på det?? för att få sprit och bekräftelse? Var nog där i 45 min sen drog vi haha!
smockat m folk!
frääscht
Okej nästa failure
Vi drar till donken och sätter oss istället.. fyfyfy!!! Ajja, men tror ni inte att jag lägger min mobil på brickan också? och går där ifrån?! En timme senare när vi kommer hem, jag sminkar av mig, byter om osvosv.. Så bara vafan, var är min mobil? Vi ringer den och hittar den inte... BRAAA! Så kör bort till donken och helt sjukt så har ngn lämnat in det? FINNS DET? Haha blev så himla glad :D Så det blev ju GOOD NEWS!
Nästa failure:
Jag och amelie är på poolparty, har skittrevligt osv. Killarna säger att dom kan fixa in oss på nattklubb ikv osvosv så vi bara tänkte åka hem, ta en dusch, käka och sen dra tillbaka och festa och sen gå UT! När vi kommer hem slocknar båda två hahaha... Klockan 8 vaknar vi, BRA!!! Man sticker ut skittidigt här, vilket är kvart i 10 typ? Och vi var helt sega och trötta haha så vi hamnade med det här istället och en helt ok bio! Det jobbigaste var att jag drömde så sjukt konstiga drömmar om dom på festen, blev helt seriöst rädd! Var nästan som feber drömmar..
ångest nu om man säger så...
Ajja så kan det gå ibland! Nu är det dags att lägga sig. Blev sommar tid idag så klockan är halv 4 på natten? Imorgon står TRÄNING (2 ggr typ) sen tvätta och lite sånt på schemat!
PUSSSSSSS och godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: