limbos

High on life!

Kategori: Allmänt

underbart livet kan vara, mår så bra just nu!
Sov till halv 12 hehe, var lite trött om man säger så.. Men ingen farlig baksmälla vilket jag är VÄLDIGT tacksam för!!! SOLEN SKEN ooh vad underbart! Jag och amlan hoppade i våra bikinis och sprang till poolen, typ ;)
till p, typ ;)
Amelies nya topp, soooooo hot man!!!
People!
Så bra man kan må, älska sol, pool och USA haha!
Vi stack hem vid 3 tiden, käkade lite snabb lunch och sen vidare till Fashion Valley (IGEN) hehe.. Bästa stället på jorden typ ;) Nej men har fått lite order hemifrån...
haha tönt!
Amlan turistar hehe
hehe kul har vi iaf!
Jag önskar mig i födelsedags present att se ut såhär tack!!!
Kolla vilken affär jag hittade daddy ;)
Undra vad det kan vara i den påsen...
Sen så köpte vi bio biljetter till THIS MEANS WAR! Utan att överdriva nu, SÅÅÅ BRA!!!! Jag skrattade genom hela filmen, det var verkligen min humor haha!
Vem hade ni valt? Jag blev kär i båda två haha! Men jag hade fan tagit Tom (han på bilden ovanför) hehe.. Var sjukt trött när jag skulle kolla bion men blev så glad och fick massa energi av den, goootttt!
Mjau! Hade också velat gå på sånna dejter som dom gjorde.. ooh
Nej nu måste jag sova, så trött! Skönt att bara ta det lugnt ikväll för imorgon är det FEST! Vi ska till PB och ha det kul, förhoppningsvis!
PUSSSSSSSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: