limbos

Idag är ingen vanlig dag!

Kategori: Allmänt

För idag är det VÄRLDENS BÄSTA MAMMAS FÖDELSEDAG!

GRATTIS MIN ÄLSKADE MUTTER, JAG SAKNAR DIG VARJE DAG!

Det är en jobbig känsla när man inte kan vara med där hemma och väcka dig med sång och frukost på sängen. Och jag tycker synd om dig att jag inte är hemma eftersom jag är ju helt klart den som väljer bäst födelsedags presenter ;) Hoppas pappa och basti har hittat något fint iallafall! Och jag hoppas att mina paket kommer fram till dig!
43 år och fortfarande HOTTER THAN FIRE!
Hahaha kolla doris
Är hon inte sjukt snygg? Jag hoppas att jag ser lika bra ut när jag tryckt ut två ungar och fyllt 43 år!
Plus sjukt charmig..
Kolla som du lyser upp på denna bilden!
När man kollar igenom dom här bilderna så känner man verkligen hur mycket man saknar er! Min underbara familj. Hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar er och älskar er!
haha sry pappa men mamma är så fin på bilden!
Och det är faktiskt så att min fina MORMOR fyller år idag med! GRATTIS MORMOR! hoppas ni har det underbart i teneriffa nu!
PUSSAR OCH KRAMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: