limbos

kan någon stanna tiden?!

Kategori: Allmänt

det går för fort!!! det är måndag idag? MÅNDAG redan..
Först morgon lektion 10-11, sjukt chill! Var nästan ingen där så han sa att vi som var där skulle få extra points ;) Sen drog vi till gymet, körde 30 min kondition sen skulle vi på pilates core som var sjukt bra i torsdags med erica men ja, inte alls lika bra idag tyvärr.. Julia vär där också så vi hade kul iaf! Haha hon här instruktören hade massa sjuka andnings övningar så jag, amelie och julia kunde INTE hålla oss för skratt haha, låg och garva halva passet.. Alla lät som anfådda hundar typ!
Sen blev det lite lunch (omelett m sallad) och sånt, lektion 16,30 (management klasserna), ska försöka lösa filmen så ni ser hur han är haha. Han är sämst! Väldigt gullig mot mig och amelie dock men ja.. Idag sa han inför hela klassen när han gick igenom saker "Oh I love your smile", så alla började ju skratta och snacka om att jag blev röd... Han kollar alltid på mig och amelie och säger alltid hej till oss, FAVVO GIRLS for sure!
Amlan var rätt road på lektionen..
Hade håla på en timme eftersom han släpper oss 1,5h innan lektionen slutar så gick och köpte ett skal, fint va? Hihi
Mickey Mouse baby!
Sen lagade vi Carbonara
Var inne på Victoria Secret nu på kvällen.. blir LITE motiverad när man ser dom bilderna.. AAH! Denna var sjukt snygg och på rea så råkade klicka hem den oops :)
Så ska det se ut ja, fan varför ser man inte ut så? orättvist!
Hahah måste visa vad min kompis skickade i eftermiddags
För er som inte sett bilden på facebook, såhär ser den ut.
Min humor!
Såg inte ens bilden på face, lollo hade också hunnit skicka den på whatsapp och berättat för mig hur otroligt vacker jag är ;)
Godnatt på er, PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: