limbos

laaaaaaaaa

Kategori: Allmänt

Haha nu har vi bäddat ner oss på vårt fina hotell, hahaha! Berättar mer om det sen ;) Trodde inte att jag skulle hinna uppdatera men jag hade fel!
På g upp till LA
Sen kom vi fram och köpte biljetter, jag fick MUSSE :D
Inne på California adventure
Sååå kewl
sjukt mkt folk!!!!!
Haha nervösa innan berg och dal banan
HAHAH Linas "relief" face
The river
lite tråkigt att köa i 1h......
Gissa vem som blev blötast???!!!
Hahaha LINA B! helt dyngsur
snutteeeee
kön till spök karusellen var 70 min.. helt sick
jäklar vilkwn blick jag fick där haha...
SJUKT SEGT VA DET!
Lina var så sjukt sur på mig för hon hatar fritt fall och denna är som fritt fall typ haha
Hhahaha kolla bara denna bilden
Amlan och jag är svinglada och lina håller på att dö! FAST efteråt var hon bannemig glad!
Sista åket! Wej lina ser glad ut haha! Liite söt ginger hon skaffat också höhö
KOLLA VAD FINT!
Nej orkar inte laddaupp fler bilder därifrån nu... Vi har checkat in på ett hotell som ligger i Santa Monica, det är väl helt ok hahaha! svinbilligt iaf
Nej dags för mig att checka ut, lina sover som ett barn bredvid mig och amlan börjar andas tungt nu med... Imorgon ska vi göra stranden och stan och THA HILLS! NATTIPUSSS

Kommentarer

  • eva säger:

    Ta nu inte kål på stackars Lina! Ska ni inte till Universal Studios?

    2012-03-27 | 23:31:13

Kommentera inlägget här: