limbos

living young and wild and free

Kategori: Allmänt

Söndag? redan? dagarna bara flyger förbi!!!
Igår förmiddag och idag har vi legat vid... POOLEN jaaaa!!! Shit, idag var det verkligen 30 grader, sjukt varmt :)
Svettigt minst sagt! Helt smockat m människor... Fick bada varje kvart typ haha, sååå gott med värme!
Sen har vi tränat! Körde stenhårt benpass igår, har så ont idag! Kan knappt sätta mig på toan..
Igår var det paty! Vi stack till PB vid 8 tiden :) Var typ hälften svenskar och hälften amerikaner!
Såhär såg vi ut!
Har typ inga bilder från festen.. Det var jättetrevligt iaf! Rebecka och Maria hade gjort snittar, kärleksmums, morotskaka och bål... Sjukt bra hade dom gjort det också hehe, tog lite av varje om man säger så ;)
lite kass bild men GUD vilken fin lägenhet! Åh, alltså där hade jag kunnat bo i flera år haha, bara köket som jag inte gillade kaklet ;) Plus att stranden är bara några blocks från lägenheten.. oooh! Ajja! Hängde med tre amerikanare hela kvällen typ. där var ett gäng svenska killar men dom var så coola så orkade inte ens hälsa... Haha! Vi skulle egentligen och spela volleyboll med dom idag men jag och amlan pallade inte haha, så skönt att hänga vid poolen ju!
Det är Baseball match today! Haha dom stod och tränade innan så fotade dom..
Sen drog vi en runda till BUDDIES idag också muhahaha, men vi har ju varit så nyttiga hela veckan ;)
Nej nu ska jag sticka till gymet, hörs sen mina hallonhjärtan!
PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: