limbos

Lunch&La Jolla

Kategori: Allmänt

Imorse stack vi och betalade massa räkningar, guuuuu va kyyyl, eller...
Sen drog jag och Lina till La jolla (UTC) och käkade lunch med Fredrik och hand kollega på PF Channg, så himla gott! Det var faktiskt riktigt trevigt och roligt! Sen körde jag ner till La jolla beach med linis hehe.. Kollade på sälarna och mös!
Sjukt konstigt, jätte soligt och varmt men när man kommer till kusten är det molningt? wtf liksom? Men ja, inte kallt iaf!
haha jag tycker det ser så komiskt ut!
japp jag har betämt mig, i mitt nästa liv ska jag bli en säl!
Sen satt vi oss i solen vid vår pool en stund!
haha lina flätade mitt hår..
Nej nu måste vi sticka, ska ner i OLDTOWN och käka mexicanskt med alla LARSSONS hehe!
LATER ALIGATOR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: