limbos

lyckligt lottad!

Kategori: Allmänt

Hejhejhej, hemskt mycket HEJ på er!
Gud vad skönt det är att redan gjort talet, man sitter bara med på lektionerna och lyssnar snällt liksom! Fyfan för att få vänta till sista dagen och redovisa, är glad att vi gjorde det först :) Slipper dessutom sminka sig och göra sig fin! Efter våran första lektion satt jag mig och läste här hemma inför våran lektion kl 2! Ändå ovanligt att jag faktiskt tog boken ist för att "slösurfa"..
Invigde dessutom mina PINK PANTIES, omfg!!!
Var faktiskt ingen som kollade konstigt på mig?? Ingen bryr sig här typ haha, alla är så inne i sitt eget vilket är väldigt skönt!
Gud vad kul våran 2 lektion var idag!! Han är väldigt duktig på att lära ut och idag pratade vi om hur ord och hur man talar med människor osv. (svårt att förklara på svenska haha)! Och han visade massa videos på NIGGERS japp, jag får säga det ordet, och om hur man får/inte får använda det ordet :) är ju ca 400 där varje gång och alla skrattade! Sjukt kul när lärarna har humor! Efter våran 2 lektion så tog vi en fika, kände att jag var värd det faktiskt!!!
SÅ GOTT! Det var choklad i den med hehe ;) Sen skulle jag och amlan gå på bootcamp, vilket är SVIN JOBBIGT! Typ cirkel träning (massa stationer). Vi kom typ 15 min innan det börjar och då hade biljetterna varit slut sen typ 30 min? Folk är där 45 min innan för att få biljett? WTF?! Ajja så vi gick en runda faktiskt :)
3 km blev det, ganska så backigt men icke tillräckligt! Nu känner man bara att man hade velat bo i PB ist, här är så tråkigt att röra sig.. Menmen! Sen drog vi in på gymet, jag körde crosstrainer i 35 min med mycket intervaller. Hade sjuk energi, hade kunnat köra 30 min till, var övertaggad?? Sen körde jag lite ben, mycket rygg och mage! GÖTT!
Haha har ni lagt märke till min "lilla" UTVÄXT btw? GUD vad jag ser ut haha! Speciellt när jag inte duschat.. Men när jag är nyduschad ser man inte det lika mycket som tur.. Snart dags att bli blond igen va!
Nu ska jag snart sova, ska först kolla lite serier bara ;) Imorgon är det bara en lektion sen är det HELG baby!
Förresten, LYCKLIGT LOTTAD känner jag mig! Satt och tänkte på mina underbara vänner innan ikväll! Känner mig verkligen lyckligt lottad med så fina vänner och sån fin familj! LOVE U THE MOST!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: