limbos

lyckoruuuuuus

Kategori: Allmänt

SÅ LYCKLIG JAG ÄR NU! eller rättare sagt 11.30 var jag SÅ GLAD hehe, det var då jag lämnade in mitt prov.. pjoow! Hoppas provet gick helt ok, tror det iaf. Det är ju lätt mitt sämsta ämne men ja, life's a bitch sometimes!
nu är det SPRING BREAK, aaaaah <3 fattar ni hur skönt det är? Jag har inga arbeten eller läxor som jag måste tänka på (det har man ju för det mesta i sverige eftersom man alltid kan chilla där) men nix, jag är HELT ledig, behöver inte tänka på något alls :D Och ikväll ska jag plocka upp Lina (förhoppningsvis), haha nej ska egentligen inte skoja om sånt...
Efter vi lämnat in våra midterms tog vi en powerwalk i det underbara vädret!
Sen stack vi till poolen! Åt massa fäsk frukt, muuuuuumssss
Sen kom ebba och julia dit och vi låg bara och skvallra och planera våran UTGÅNG, yep du läste rätt, UTGÅNG muhahaha... Imorgon är det FEST i downtown, TAGGADE BRUDAR! Uppdaterar er mer om det sen ;)
Dom hade ju den här "marknaden" som dom brukar ha på torsdagar med massa olika matstånd, där brukar jag ju köpa kebab men idag när vi kom dit hade dom redan stängt ner... Hade väl sålt slut eller något, blev skitarga haha! Helt deppiga, vi hade liksom tänkt på den maten i en timme haha! MEN så gick vi upp på skolans matställe ist och GUUUUUUUD vad gott! Gick till ett grekiskt ställe där dom hade kebab.. BÄSTA utan att överdriva kebaben EVER! oooooh det var verkligen helt sinnes hehe...
Ser fan ut som jag har häng tuttar på denna bilden.. UWWEEEE! heheeeeeee
Nej nu ska jag chilla lite sen är det dags att köra crosstrainer och sen PILATES CORE med erica som är svinbra, mjaaau! I'm high on life right now! Sen hämta lina ikväll :D PLUS att jag ska kolla mina serier nu igen när jag inte har läxor, JADÅÅÅÅÅ!
PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: