limbos

Nu ska det nog funka..

Kategori: Allmänt

Jadå ganska soligt idag! Drog på mig shortsen.. Men blåser lite så inte super varmt direkt..
Amelie klarade som sagt att köra, WIHOW ;) Fast nästa gång får det nog bli motorvägarna med, vi körde ju bara till Mat affären vilket inte är så långt men skönt att börja så kanske. Trafiken är ju lite aggresivare här om man säger så. Vi har varit på våra lektioner idag, har varit chill :)
Nu ska jag dra på mig lite gym kläder och sätta sprätt! Vi SKA komma med på bootcamp denna gången!!! Så vi ska gå dit en timme innan haha, för att få en jäkla biljett.. sen tror jag att jag går en runda, ska ringa Fredrik (Kolla pappa) och lite sånt. Plus att solen skiner ju!
Ikväll ska vi väl laga ngt gott och käka sen plugga en massa. Har prov på fredag aah..
Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: