limbos

Thursday

Kategori: Allmänt

Was really great!
Efter våran ekonomi klass stack vi på total body challenge! GUD vad jag fick jobba.. pjooooow! Alltså hennes övningar dödade mina ben bokstavligt talat! Men det är väl så det ska va antar jag!
Efter det blev det lunch, en dusch och lite plugg! Juste snackade med Vicke (Veronica) i telefon i typ 45 min haha. Mamma och Pappa nu har hon planerat hela min skolgång och allt det dära, jag hade inte en chans hehe, fick en massa orders så får väl sätta lite sprätt! Hennes barn som är 9 och 11 gör mer avancerade läxor än vad jag gjorde under min gymnasie tid.. SIIIIICK!
Sen bara fooooor tiden iväg och vi skulle ju få besök haha! Dom skulle komma kl halv 8 och klockan 10 över 7 kom vi på att vi inte hade ngn efterrätt så fick köra och handla haha! Vi var hemma halv 8 precis och började laga våran faktastiska köttfärs då ;)
Svinkassa bilder JAG VET! Skit i det! Vi hade väldigt trevligt iaf! Såklart så fick vi GODKÄNT!!! Så grymma vi är hehe.. Efter det så drack vi några flaskor vin och sånt, ja jag kom inte i säng förrän halv 6 på morgonen... Riktigt kul och skönt att bara sitta och chill dricka och snacka massa skit hehe :)
Hittade den på en annan blogg, tyckte den var lite rolig *hihihi fniZzzz*
Pusskalas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: