limbos

tjenare mannen

Kategori: Allmänt


Hur är läget?
Idag är jag inte den gladaste, det jobbiga är att jag vet inte varför.. Är sjukt trött och seg, hade behövt plugga men är så trött bara.. Ska försöka ändå!
Onsdag:
Först våran morgon lektion, sen tog vi en fika med Ebba och satt och snackade en massa i typ 2h..
Solen stekte!
Sen hann jag skypa lite med mammsen och pappsen! Då fick jag energi, blir så glad när jag pratar med er! Mamma var så glad på sin dag och pappa imponerade verkligen med hans insats i dag ;) Trodde jag inte minsann haha!
Lektion två sen hem och BYTA rum, ÄÄÄÄNTLIGEN! som jag längtat! Nu har jag queen bed ;)
Såå nice! Sen drog vi till gymet vid 5. Glömde käka lunch men det gick bra att träna ändå! Körde igenom hela kroppen hehe...
Gjorde en omelett med sallad till kvällsmat, fixade en tvätt och lite sånt. Ska läsa lite nu hade jag tänkt.. Har två prov på måndag, jadåå!
PUSSSAR (förlåt att jag är så tråkig idag) <3

Kommentarer

  • jessica säger:

    Hej vännen. Gud vad kul du verkar ha det. Lite avis är jag nog. Tänk om jag hade varit 20, då jävlar hade ni inte hängt med i svängarna, hi hi. Ni tar det väl lugnt

    med boys and drinks ;-) Ha det nu super super bra. Vi hörs. Kram/ Jessica (frisören)

    2012-03-15 | 22:35:24

Kommentera inlägget här: