limbos

ÄNTLIGEN JAAAAAA

Kategori: Allmänt

Igårkväll hämta vi äntligen upp Lina på flygplatsen! Mycket blek, men gud vad jag har saknat henne!!!!!!!
Sen körde vi ner till downtown little italy, så lina kunde få i sig en pizzaslice och smaka underbara yoghurtland!
Hungrig tjajj!
Lite solbränd efter dagens solning!!!
mmmm, lina gillar det!
Sen idag har vi hängt i fashion Valley hela dagen! Lina gick loss på vs och köpte trosor, bikini, shorts och olika lotioner, och ett par skor. En bra början för första dagen tycker jag! Det är fortfarande så mycket kvar att visa henne! Ikväll kommer Julia, Julia, Ebba och lina så ska vi festa till det, och gå ut på en 18+ klubb. Ska bli spännande att se hur det är. Nu ska jag vila mig, sedan ska vi äta lite köttfärs så vi har mat i magen!
Hejdå underbaringar, vi hörs PUSSSSSSSSS
Sushi, I love you man!!!!
Förresten, TACK UNDERBARA MAMMA!!! men nu kan jag inte sluta äta på chokladen!
I och med vi ska ut ikväll i down town, så jag och lina köpte matchande klönningar så vi ser snygga ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: