limbos

the hunger games and panties

Kategori: Allmänt

Hallåja!
Förlåt men är segt att skriva nu när lina är här!!!

Igår var vi och käkade och mös i downtown, vi höll på att kolapsa efter vi käkat. La oss ganska tidigt och SOV UT! så skönt! Idag har vi varit vid outletet i mexico, lina suger på att shoppa... haha! Sen drog vi hem, käkade lunch, svettades på gymet, åt köttfärs och sen tog vi "silver pilen" till mission valley och såg THE HUNGER GAMES! svin bra faktiskt!
Nasty shit lina
Jag åt faktiskt svärdfisk igår, riktigt gott!
och amlan en pasta!
Lite utav min shopping, muhahaha! mina seriösa trosor
Nu ikväll när vi kom hem från bion satt vi oss och planerade! Imorgon ska vi åka till ett nöjesland i LA sen dra till ett hotell i venice beach, tisdag ska spenderas på santa monica, venice beach, hollywood hills, the grove, beverly hills m.m. och onsdagen på gatorna och sedan universal studios.. OJOJOJ! kommer bli GRYMT! kommer nog inte kunna skriva så mycket tyvärr... men uppdaterar sen ;) NU måste jag sova, jag är helt slut!!!
PUSSS och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: