limbos

jag har ingen karaktär

Kategori: Allmänt

Kan börja med att berätta att jag knappt kan gå.. Ser ut som om jag *ajsat på mig typ! Jag har sååå ont i mina ben och min RUMPA hehe. På gymet gick jag i 50 min, tror det blev 5,5 - 6 km typ. Sen körde jag faktiskt armar! Pumpa biceps och triceps minst sagt ;) Har faktiskt värk i dom just nu så det tog nog där det skulle!
Kvällsmat blev lite flingor m frukt och mjölk..
Men eftersom min karaktär SUGER rent ut sagt så blev jag och Amelie på myshumör så vi drog till..
YUMMY
Plain (min nya favvo, smakar yogurt typ, superduper fräsh!), Choklad och Jordgubb
sen på med en massa frukt och m&m, perfekt!
liiiite sugen..
Jag menar vi har redan käkat Buddies idag vilket är burgare m pommes? Sen Yogurtland när man tränat och varit duktig? Tror ni inte att jag såklart går och handlar popcorn i affären också, som pricken över i:et liksom.. SNYGGT FETTO LINN!!!!
Kollade igenom amlans bilder och hittade en från festen igår! Haha jag rörde mig knappt från det bordet, det var verkligen gott! Och eftersom jag inte drack ngt så får man ju sysselsätta sig med annat ;)
Pose baby pose
IMORGON är inte vilken dag som helst utan en viss frökens FÖDELSEDAG, tadaaa! Så får väl se vad vi ska hitta på med! Har tyvärr 2 kvälls klasser som ni vet men får göra något på dagen.. Både jag och Amelie suger på att planera och komma på saker så inget planerat (ovanligt linn)..
En bild från igår på thaaa hot birthday girl!
Nej nu ska jag krypa ner i min säng, kolla lite serier och trycka mina popcorn och bara mysa. Kan inte du komma hit Lollo och mysa med mig? Jag saknar dig! Har egentligen en massa kul saker att berätta men orkar inte idag...
GODNATT PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: