limbos

What a day!

Kategori: Allmänt

Vilken dag vi har haft!!!
På morgonen gick jag upp vid 9 tiden, gjorde omelett och jordnötssmörsmackor till Amelie. Det var meningen att jag skulle väcka henne med min sång på morgonen men när jag kom in och skulle börja sjunga så var hon redan vaken haha så då vågade jag inte.. men hon fick iaf frukost på sängen :)
Sen öppnade hon lite paket och skypade m sina päron!
Vi skulle egentligen dra till Balboa park men kom på att vi hellre ville gå på ZOO ist ;)
SAN DIEGO ZOO
orkar inte skriva om varje bild eftersom jag har tusen typ så bara matar er ist!
Nu orkar jag inte mer, PUSSS

Kommentarer

  • Annalena Petersen säger:

    Satsade lejonhannen på ett kisstrick även vid ert besök? Han sprutade hej vilt när vi var där för ett år sen. Men fin var han! Hoppas din vän var nöjd med sin födelsedag. Kram.

    2012-03-06 | 09:01:50
  • eva petersen säger:

    GRATTIS AMELIE!!!!!! Hoppas du har haft en minnesvärd födelsedag!!! och TACK Linn att du orkar blogga så vi kan ta del av eran tillvaro!!! PUSSAR OCH KRAMAR!! Eva, Mats och Basti.

    2012-03-06 | 18:38:20

Kommentera inlägget här: