limbos

Coronado Island

Kategori: Allmänt

Igår em drog jag, Amelie och Ebba över till Coronado, en ö som ligger mellan downtown och point loma (ni vet där jag tagit massa bilder).
Det var som ett litet samhälle, jättemysiga gator m fina hus och sen lite små affärer överallt. Lite mer "utomlands" känsla. Och GUD så fint och ballt att se downtown med alla höghus mittimot
Det blåa nir ser i bakruden (bakom piren) är bron man kör över. Var inte alls långt från oss faktiskt!
Massa "oral communication" hahaha, vi har munndiarré helt seriöst. Alltid ngt att diskutera och babbla om. Kolla ebba drar tiil och med amlan i armen, hahaha
Sen när vi kom hem kollade vi på när dom andra packade och städade, jag och amlan ville kolla TV och eftersom vi inte har ngn här så invaderade vi deras lägenhet ist hehh
Ebbas ritningar, lite röstning om vilka som skulle m hem och vilka som skulle få bo kvar på PDS
och JAAAA hon har fått rita av NAKEN modeller. En GAMMAL tant och en GAMMAL gubbe, jätte snuskiga. Dom hade stretat och haft till sig, ställt sig i dom konstigaste poserna där man fick se allt och lite till haha.
Idag har det varit en LUGN dag. Gud vad skönt. Imorse blev det powerwalk sen poolen i ca 3h, perfekt väder!!! Sen lite lunch, en powernap, gymet och kvällsmat. Min kropp börjar repa sig efter all fest och skola nu hehe.. Nu ska jag kolla lite serier sen dejta kudden! NATTI PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: