limbos

du måste flytta på dej

Kategori: Allmänt

- helt klart min nya Pep låt!!!
Idag har varit en "duktig-dag"! Jadå minsann, uppe m tuppen på vårt sista total body challenge m Sarah, hon är så GRYM..snyft. sen blev det havregrynsgröt och skajp m bästis.. Poolen kallade, svinvarmt var det idag! Så där låg man i 3h och snackade en massa skit, Underbaaaart. Sen en sallad till lunch, satt mig och läste ett kapitel sen gjorde jag massa study models på det (massa frågor om kapitlet), vi körde och handlade maud och när vi kom hem var vi egentligen sjukt trött och höll på att ramla ihop men nejdå, då tog vi oss i kragen! Amlan gick till gymet och jag sprang 5 km i dessa SJUKA, BRUTALA backarna! Var helt impad av mig själv, trodde knappt mina ögon, jag var grymt stark idag :D Muskien är allt när jag springer, blir så jäkla peppad! Ja sen har jag faktiskt vikt ALLA mina kläder och "prov" packat dem osv, kom fram till att jag måste ha en till väska.. Amlan tyckte det var mkt duktigt och imponerande av mig ;) Och NU ska jag snart sova.... oooh så skönt. Min kropp VÄRKER hehe
Ändå helt ok och plugga när man sitter i solen framför poolen och har jordgubbar, life's good!
Over and Out
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: