limbos

grattis till mig!

Kategori: Allmänt

Okej STORY of my life nu då! HÅLL I HATTEN hehe

På min födelsedag, dvs iförrgår så väckte Fina Amelie mig med frukost på sängen :')
Ooh så glad jag blev! Hon vet vad jag gillar nu om man säger så!
sen körde vi powerwalk på nästan 8 km, tog en dusch, skype m mina päron som sjöng så vackert ;) Sen var det bara att begrava sig i management böckerna! När klockan slog 4 gick vi mot klassrummen och körde all in!
(jag ÄLSKAR multiple choises)
Två glada men trötta brudar efter TVÅ finals! Min huvudvärk var INTE nådig, herre gud!
Efter ett par timmars finals gick vi hem och var super hungriga, vi tänkte äta på vårt thailänska ställe så vi gick till bilen, och tror ni inte att den satans förbaskade maskinen VÄGRAR starta, aaah! Så vi börjar då GÅ mot bangkok och då börjar såklart min fot krångla, ni vet det jag skrev innan, får typ stötar upp i benet och ja jättedrygt är det! När vi väl kommer fram STÄNGER dom, mmmmh kuuul.. Vi sätter oss på Buddies, dom sviker aldrig haah! Sen blev film mys och glass!
15/5
Dagen börjar med skype med bästis sen men daddy för att försöka förstå vad som är fel på min lille bil vilken resulterade till att jag satt inne till 2 på dagen.. Sen fick jag lite sol på aquaplexx! Vi brudar bestämde oss för att åka till fashion valley för att äta på cheesecake factory så alla gjorde sig ordning och vi fick ju ta trolleyn då eftersom bilen meckade.. Jag och amlan, tidsoptimister (som vanligt) kom på att när vi var ca 1,5 km från trolleyn att vi kommer inte hinna så vi slet av oss skorna och började KUTA! hahha! Och när vi väl kommer fram och precis ska gå på trolleyn så ringer Jake.......... FAN DÅ! Vilket är jättebra ju för han är så snäll och kommer och hjälper oss men ja, jag och amlan fick stanna hemma... och DÅ kommer mina "efter svettningar" hehehhh, jag var DYNGSUR kolla här
ser ni dropparna? Jag var totalt dyngsur!
Så vi satt oss på bangkok och åt innan jake kom hehe
VÄLDIGT GOTT som tur!
Sen kom Jake och George och Jake får igång bilen, WIHOW! (plus att jag fick gosa m grisen)
Jag och amelie som var nere i värsta deppen efter allt som bara gått MOT oss (mig) så körde vi ner till tjejerna i fashion! Och gud så lyckat, det gjorde min kväll!
Sen hände det sjukaste. Alla beställde varsin efterrätt och jag pallade inte cheesecake så tog ngn äppelpaj ist (magisk) så utan att jag hade märkt det hade ebba den lilla smygarn sagt till att jag fyllde år!!!
Sen sjöng dom osv, blev jätterörd (tönt jag vet). Men alla blev nog lika chockade för ingen tänkte ju det liksom haha. Blev väldigt glad iallafall :) Sen blev det sängen kan jag säga! Idag har vi också varit på äventyr men berättar mer om det sen!
PUSSSSSSSSS och sist men INTE minst, TACK FÖR ALLA GRATULATIONERNA, NI ÄR UNDERBARA! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: