limbos

Hej och Hå

Kategori: Allmänt

ooh så skönt! sista provet klart i ekonomi, hoppas det går bra så man slipper göra finals! ;)
Nu kan man verkligen slappna av och ladda inför en grym helg! :)
Denna veckan har vädret INTE varit bra alls, vi behöver soool haha! Så ser man att NI där hemma har det svin varmt och ligger och solar och kör en massa vatten scooter... AVUNDSJUK till TUSEN! Men nu ska vi få bra väder i till helgen iaf!!!
Kolla här, dessa bilderna tog jag igår när jag gick hem från bibblan, jätte grått och massa folk. Många har nog en del att göra nu innan finalsen hehe
Vi har det ganska lugnt som jag sagt innan vilket är helt underbart! Snart ska jag dra mig till gymet, köra ett stenhårt ben&rump pass sen gå en mil tänkte jag. Jag har gått 7,5 km nu 2 dagar i rad och varit skit duktig med mat och träning nu den senaste veckan, bravo! Sen ska det packas för vi ska köra upp till Lukas sen och sova där, sen imorgon ska vi köra upp till SB och hänga med Johanna och Yvonne är det tänkt så det ska bli kul!!! :)
Nej dags att sätta fart nu! PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: