limbos

la-da-da-taa

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag!
Haha jag har blivit knäpp. Ni förstod nog hur trött jag var igår liksom, jag somnade nog runt halv 1 på natten, här kommer det knäppa, vad fan har hänt med mig, jag VAKNAR klockan 8??!!!!! Behöver tidigast gå upp 9 liksom? WTF haha
Ajja, idag är det strålande sol, har varit på min sista oral communication lektion, väldigt sorgligt faktiskt! nu märker man hur nära man kommit alla, folk skojar om svenskarna och läraren typ tackar oss för den underbara tiden tsm osv.. SORGLIGT! Det tar liksom en termin innan man får riktig kontakt och sen ska det ta slut, faaaan..... Sen har jag solat vid poolen, pratat med fina pappa lite, smidit lite planer ;) JUSTE igår kom vi ju på BBq i PB vid 6 tiden. HELT FANTASTISKT! I LOVE THIS, kolla dom bor likosm PÅ stranden
Måste säga hur grymma vänner vi har hittat! Saknade dom lite i helgen faktiskt, dom är verkligen guld!
underbart att sitta och kolla på solnedgången från vardags rummet
måste rusa på lektion nu! PUSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: