limbos

life's wunderful

Kategori: Allmänt

ooh vilket underbart liv jag lever, thank you god!

Vi började med att äta brunch på ett ställe nära Julias dorm, dit alla studenter går visst. Typ 55 kr och SJUKT mkt mat!
Var lite trött som ni kanske ser hehe
Här gjorde dom omeletter efter din önskan
Så här såg det ut när vi tryckt klart typ.. HERREGUD säger jag bara!
Jag har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv.. Vi satt där från typ halv 12 till halv 2, bra jobbat!
Sen blev det poolen en stund ;)
Nu har vi lämnat Yvonne på tåget och ska börja plugga för finals imorgon wihow! Blir en sjukt kul födelsedag med andra ord ;) Det känns inte som man fyller år när man inte är hemma hos mamma och pappa faktiskt, får fylla år när jag kommer hem ist! :) Usch fick nyss en påminnelse om vad jag åt innan idag, haha, min mage jobbar fort.f. med det, helt sjukt!
Management books here I come!  PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: