limbos

omfg, in only one week!

Kategori: Allmänt

JAG FYLLER 20 BAST OM EN VECKA, OH MY F*CKING GOD!





(snodde Johannas bild fån facebook, den är från IV)
Ja, när man kommer hem får man gå på systemet, liiiiiite coolt hehe! Men annars bryr jag mig inte så mycket konstig nog? Jag är ju fort.f helt tokig i Julafton men nu känner jag bara att jag vill bara ha en fest där jag får vara m alla fina vänner och att alla ska vara friska och må bra, inklusive mig! (haha jag låter som mamma nu..) Min födelsedag är ju på vår SISTA final hehe så sen blir det att slå klackarna i taket kan jag säga!!!
Hittade en till super mysig bild från BBq igår, var som sagt sjukt sliten men hade det otroligt mysigt!
Okej GISSA vad som hände mig ikväll då.. Gick på kvälls klasser sen skulle jag på sista Zumba passet med Rachel, började med att jag svettades ovanligt mycket sen får jag sjuk magkramp så måste sätta mig ner efter typ 35 min, tänker att det är min (förlåt alla känsliga men går inte att vara känslig och läsa min blogg) iaf tänker att det är min mensvärk eller något men liksom SÅ sjukt ont har jag aldrig fått i hela mitt liv.. Jag kör lite till efter en stund men sen går det inte, jag avlider typ haha så gick jag hem efter passet då och japp då kommer det, jag SPRINGER in på toan och ja sen får ni själva räkna ut resten.. Den HEMSKA kyckling wrapen jag åt till lunch var nog inte så bra...... AAAAAAAAH! Samma smärta som när jag blev matförgiftad i sthlm hos fille, jag trodde jag skulle dö. Altså jag kallsvettas så mycket att jag nästan halkar av toastolen haha... 20 min senare mådde jag betydligt bättre iaf!
För att göra min kväll lite bättre ska jag nu kolla på Gossip Girl som är sjukt intressant just nu, händer massa sjuka saker! Vi har inga fler lektioner på hela veckan men blir till att plugga massa ändå ju! Och grejja med alla andra saker typ.. Imorgon är det total body challenge iaf så hoppas jag att min mage i krånglar då ;)
HOPPAS NI FÅR EN MYSIG MORGON OCH EN TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ DAGEN EFTER DETTA UNDERHÅLLANDE, INSPERERANDE, OTROLIGT HÄRLIGA INLÄGG, HEHEEEEEE
NATTI PUSS FRÅN LIMBO

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha, 20 mins rallybajs?

    2012-05-08 | 09:47:21

Kommentera inlägget här: