limbos

på en skala 1-10 och bara brutalt

Kategori: Allmänt

Mitt huvud fungerar inte riktigt som det ska just nu, mina ögon går i kors, magen står rakt ut, påsarna under ögonen växer och hela kroppen har gått i strejk - BRUTALT DÅLIGT är bara förnamnet på hur jag mår. MEN det skiter jag fullstänidgt i! Jag har haft en sjukt kul helg och jaaa det är lätt värt att må som ett skal/skåp idag och imorgon!
Var slutade jag sist? Juste nu vet ja, på lördag kvällen fixade vi oss, jag, yvonne, amelie och johanna drack lite rosé och beställde hem mat, sen började vi föra och snacka minnen!
Efter mycket snack, skratt, mina små "uppvisningar" osvosv blev vi alla lite små lulliga och drog till IV, grymt bra denna lördagen! Mycket bättre än fredagen
Träffade massa kul människor blablabla, vi kom hem säkert och bäddade ner oss runt halv 4 tiden!
UPPE med TUPPEN sen dagen efter, tackarrrrrrrrrrrr. Nej men har väl sovit 8h på två nätter och natten hos lukas sov jag inget bta heller... Vi åkte till downtown och åt den bästa frukosten någonsin. LIVE musik, sol, underbar mat ja helt perfekt
Vi har haft det grymt bra! Jag ger SB 10 av 10 SOLAR hehe, men nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter. Åkte till newport vid 1 från SB och kom till PB vid 5-6 tiden, där var det BBQ med massa trevliga människor! Berättar mer om det imorgon!
GOD NATT OCH PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: