limbos

pms kärring

Kategori: Allmänt

Var bara förnamnet på vad jag var igår!
Lukas drog på träning klockan 7 på morgonen och kom hem vid lite över 9 med bagels och kaffe till oss, så sneel! Sen skulle vi dra och kolla stranden lite i newport då och då kommer lilla linn på att jag hittar inte min plånbok, oj den är nog på bion. Mycket riktigt var den på bion haha! GÖDSEL I STÖVLARNA som pappa sa att jag hade :) Sen skulle vi till stranden men det blev tajt m tiden och blablabla så fick jag pms........
Slängde mig i lukas pool så blev det lite bättre!
Sen åkte vi i 3,5h från newport till SB, SJUK trafik! Men ja det var helt underbart, första gången jag inte behövde köra haha, jag SOV som en stock där bak..
IGÅR gick vi ut på the IV, crazy shit, hinner inte berätta mer nu, things to do - places to go! TTYL!

Kommentarer

  • Eva säger:

    PIZ BUINN släng dig i väggen!!!

    2012-05-05 | 21:21:24

Kommentera inlägget här: