limbos

crazy bitch

Kategori: Allmänt

aah jag är som en berg och dal bana just nu.... Satans PMS, har aldrig fattat att det påverkar mig så himla mycket innan.....
Just nu har jag fått en sjuk innebrännare under näsan som ser ut som mount everest, aauh det är inte så kul att kolla sig i spegeln om man säger så.. På det så känner jag mig jätte tjock och svullen, jag är nog verkligen det nu också, grymt deprimerande iaf.. Har ingen energi för någonting ena sekunden och hur mkt som helst andra sekunden. Sötsuget ska vi inte snacka om.. Jag blir galen!
Har inga bilder alls från idag eftersom jag glömde min mobil hemma och jag orkade inte bry mig om att gå och hämta den, skön känsla ändå. Vi har hängt vid poolen, lagat köttfärs och varit i fashion valley. Är meningen att jag ska skriva en text nu till vårt management arbete, har ingen energi eller inspiration för det över huvud taget. Linn + Formella texter med massa käller = BIG NONO...
Okej en lite jobbig sak, min fot har börjat krångla.. Efter att jag körde styrke passet på fm och sen sprang på kvällen så har jag fått ngt konstigt, hmm ska försöka förklara så ni förstår. När jag trampar ner, inte på trampdynan där fram utan mer sidorna vid hålfoten och hälen typ så känns det som en nerv går i kläm på något konstigt sätt, får liksom en "stöt" upp i hela benet? Sjukt obehaglig känsla. Det har kommit 2 kvällar i rad nu, precis som det kommer när jag slappnar av? fortsättning följer...
Haha när man öppnar vår dörr till lägenheten möts man av en tropisk regnskog. Ganska cool känsla eller nej det är det INTE. Så FORT man tvättar så blir det fuktig bastu här inne. Allting man tar på är klibbigt och blött liksom och man är ja KLIBBIG på kroppen och ansiktet, öööh jätte obehagligt faktiskt..
Nej nu ska jag ta tag i mig en stund och fixa detta jäkla arbetet!
PUSSS

Kommentarer

  • Eva säger:

    LINN det är inte PMS utan SPRITEN!!!!

    2012-05-10 | 19:34:59

Kommentera inlägget här: