limbos

uuuh

Kategori: Allmänt

Packa och städa är fan inte kul. Eller lite är det att packa tycker jag faktiskt haha, man ser ju vad man har för kläder och sånt sen städningen är typ ren terapi för mig, blir lugn av det.. Som Gunnel säger (på småländska) "Hon är lite konstig hon dära Linn" .. Ja här har vi min garderob då va
SÅja så hoppa ner i väskorna taaaack
Har tre stora väskor och ett "stort" handbagage nu så det ska vara gott om plats!
Allting blir så naket här, man slänger en massa och gör rent överallt sen blir det tomt och naket. Sorgligt.
Imorgon hinner vi träna lite på morgonen, sen kommer en städerska hit och då ska stället vara länsat! Vi kommer antagligen hänga vid poolen för det ska bli sinnes väder och sen dra en lunch. David kommer och hämtar oss vid halv 6 sen är vi på flygplatsen, oooohnooooo.... Jo men jag vill hem faktiskt, till er!!!
En UNDERBAR låt som jag inte kan sluta lyssna på, Lights - Ellie Goulding
Nej ska städa lite till och sova hade jag tänk mig! NATTI PUSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: